به گزارش ورزشسسی، شاگردان دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات تراکتور، پس از کسب نخستین قهرمانی تاریخ خود در لیگ برتر طی فصل گذشته، تمرینات خود را با هدف آمادهسازی برای فصل جدید و حضور قدرتمندانه در دو رقابت لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا آغاز کردهاند.
کاروان تراکتور که پس از ۵۳ روز استراحت پس از جشن قهرمانی در اهواز، روز دوشنبه از فرودگاه شهید مدنی تبریز راهی استانبول شد، تمرینات رسمی خود را از روز سهشنبه ۱۷ تیر با حضور بازیکنان داخلی و خارجی کلید زد.
در جریان این اردو، اسکوچیچ دو دستیار جدید خود، ملادن زیگانیر و سانل کونیویچ را به جمع اعضای کادر فنی تیم معرفی کرد. با این حال، ریکاردو آلوز، ستاره پرتغالی تراکتور که غیبت او از سوی باشگاه نیز تأیید شده، همچنان غایب پرحاشیه اردوی سرخپوشان محسوب میشود.
این اردو تا اوایل مردادماه ادامه خواهد داشت و تیم تراکتور پس از پایان آن، خود را برای دیدار حساس سوپرجام فوتبال ایران برابر استقلال که روز ۲۰ مرداد برگزار میشود، آماده خواهد کرد.









































