نصیری برف سونگون را ندید!
نقی نصیری، مدیرعامل باشگاه مس سونگون، پس از عملکردی ضعیف از سمت خود کناره گیری کرد.
پروژه غیبت ترابی بسته شد!
مهدی ترابی، هافبک ملیپوش و مؤثر تیم فوتبال تراکتور، پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت، آماده بازگشت به میادین شده و در فهرست این تیم برای دیدار حساس مقابل شارجه امارات در لیگ نخبگان آسیا قرار دارد.
از پایتخت والیبال به پایگاه فوتبال!
ارومیه که سالها با عنوان «پایتخت والیبال آسیا» شناخته میشد، دیروز با حضور پرشور هواداران فوتبال، چهرهای تازه به خود گرفت. ورزشگاه شهید مهدی باکری در روز دیدار حساس نود ارومیه و نساجی مازندران، میزبان هزاران هوادار پرشور بود تا این شهر برای ساعاتی به قلب تپنده فوتبال آذربایجان تبدیل شود.
خدمت سربازی عامل جدایی؛
فرهان رشدی به مقاومت شهرداری تبریز پیوست
حماسه نیمهتمام نود برابر نساجی
در شبی که ورزشگاه شهید مهدی باکری زیر پای هزاران هوادار پرشور لرزید، نود ارومیه با وجود ارائه نمایشی قابل قبول، نتوانست حماسه را کامل کند و دیدار مقابل نساجی مازندران را با تساوی بدون گل به پایان رساند.
شاید نوبت تغییر مدیر است!
تداوم نتایج ضعیف تیم فوتبال مس سونگون در رقابتهای لیگ دسته اول و سقوط این تیم به قعر جدول با امتیاز منفی دو، حکایت از آن دارد که بحران موجود فراتر از مسائل فنی است و ریشه در ساختار مدیریتی باشگاه دارد.
از اولین حضور تا جمع چهار تیم برتر کشور!
به گزارش ورزش سسی، شاگردان خسرو کلانتری در نخستین سال حضور خود در رقابتهای لیگ برتر امیدهای کشور، دست به کار بزرگی زدند و با نمایشی تحسینبرانگیز، بهعنوان اولین تیم جواز حضور در مرحله نهایی رقابتها را کسب کردند. تیم فولاد ناب که با ترکیبی از بازیکنان جوان، جنگنده و آیندهدار وارد این مسابقات شده […]
از فریاد بر رسانه تا فرار از میکروفن!
سرمربی مس سونگون در پایان دیدار با پردیس قزوین، برخلاف انتظار، از پاسخ به سوالات خبرنگاران خودداری کرد.
مس دوباره در روند پیروزی
تیم فوتسال مس سونگون پس از دو هفته ناکامی، با درخشش بهروز عظیمی در بازگشت دوبارهاش به ترکیب، توانست در هفته دوازدهم لیگ برتر با نتیجه ۶ بر ۲ پردیس قزوین را شکست دهد.





































