نباید از محل فحاشی در ورزشگاه ها خزانه فدراسیون فوتبال پُر شود!
علیرضا نوین نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در نامه ای به وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال به درآمدزایی های فدراسیون فوتبال از فحاشی ها در ورزشگاه ها انتقاد کرد.
استادیوم یادگار امام؛ جزیره امن فوتبال ایران!
در حالیکه لیگ برتر فوتبال ایران در فصل جاری بیش از هر زمان دیگری زیر سایه حواشی، فحاشی و ناکارآمدی مدیریتی قرار گرفت، استادیوم یادگار امام تبریز به الگویی از امنیت، آرامش و فرهنگ هواداری بدل شد؛
صادرات شهرداری به تیم ملی!
با پایان رقابتهای لیگ برتر والیبال و پس از یک دوره استراحت کوتاه، دو بازیکن تیم شهرداری ارومیه به اردوی تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران در تهران اضافه شدند.
بازگشت صدای سرخ!
از طعنه به جامهای فلزی تا روایت عظمت پرشورها؛ مجتبی ساعی گزارشگر دیدار تراکتور و ملوان شد
سونگون در پیچ آخر!
فرصتسازی برای تبریز در سایه تغییرات احتمالی ساختار لیگ
آغاز نقل و انتقالات با آقای گل!
مهدی جاوید، ستاره باتجربه فوتسال ایران، قرارداد خود را برای یک فصل دیگر با تیم مس سونگون تمدید کرد.
توهین از سکو، احضار از تراکتور!
با گذشت دو روز از دیدار تیمهای چادرملو اردکان و تراکتور تبریز، حواشی این مسابقه همچنان ادامه دارد و دامنه واکنشها به وقایع این بازی هر روز ابعاد تازهای به خود میگیرد.
سونگون بی ستاره در آسمان شایعه ها!
در حالی که تنها سه ماه تا آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتسال باقی مانده، تیم مس سونگون ورزقان هنوز از هیچیک از خریدهای احتمالی خود رونمایی نکرده است.
عدم مجازات قاطع، زمزمه ساز توهین ها!
در هفتههای اخیر، ناهنجاریهای رفتاری در مسابقات فوتبال ایران، از جمله توهینهای مکرر هواداران، به چشم میخورد. عدم برخورد قاطع فدراسیون فوتبال با خاطیان این رفتارها، موجی از بیانضباطی در استادیومها ایجاد کرده است.





































